Semafor green Zboží odešleme: dnes zavřít
CZSKPL

RÁJ PNEU® 100% ONLINE

21 LET Tradice, zkušenosti

Položek v košíku: 0 ks
Cena zboží v košíku s DPH:

0 Kč

Internetová sleva: 1%

Maloobchodní ceny

Historie společnosti KK PNEU | ráj pneu.cz

RÁJ PNEU CZO firměHistorie společnostiK+K v novém (1996)

Historie společnosti

K+K v novém (1996)

Společnost K+K bratří Miroslava a Antonína Karasových sice sídlí na Ostravsku, ale její význam už dávno přesáhl hranice regionu. V roce 1994 začínala v pronajatých prostorech prakticky od nuly a dnes prodá ročně na 108 000 pneumatik při obratu 155 milionů korun. Svoji silnou pozici na domácím trhu potvrdila nedávno otevřením impozantního pneucentra v Šenově.

Herec a moderátor Petr Novotný se dopustil malé chyby, když obří prostory pneuservisu K+K označil za „montážní halu“, ovšem propojená servisní stání oproštěná od zvedáků a další techniky skutečně více připomínají menší tovární halu než místo servisu pneumatik. Novotou vonící prostory pohodlně pojmuly na 150 hostů z celé republiky, o které se kromě hostitelů samotných vzorně starala armáda kuchařů a číšníků, cimbálová kapela a řada známých interpretů. Mezi hosty byli představitelé orgánů státní správy, dodavatelé stavby a samozřejmě obchodní partneři včetně reprezentantů většiny značek.

První pneumatiku prodala fi rma K+K, tehdy ještě jako sdružení fyzických osob, v dubnu 1994. O rok později přijímá první zaměstnance a vedle Barumu začíná nabízet také značky Dunlop, Sava a Uniroyal. V roce 1996 se stěhuje do vlastních prostor v Ostravě - Zábřehu a stává se ve svém regionu zavedenou a uznávanou fi rmou. Do boje o zákazníka zapojuje drobná vylepšení, např. demontované pneumatiky balí do ochranných obalů, kromě toho se připomíná systematickou reklamou, podporou neziskového sektoru a dalšími aktivitami. Rozvíjí i velkoobchodní činnost, která daleko přesahuje rámec regionu. Na počátku nového tisíciletí je jasné, že stávající prostory v Šenově a Zábřehu již svojí kapacitou nestačí. Proto padne rozhodnutí vybudovat nový servisní a skladový areál, který vytvoří předpoklady pro další expanzi firmy v místním i celostátním měřítku.

Šest osobních, dvě nákladních stání, sklad pro 40 000 pneumatik, unikátní novinka v podobě bezkontaktní myčky Wap a samozřejmě reprezentativní prodejna s bohatou nabídkou autopříslušenství, to jsou tedy hlavní trumfy, s nimiž ambiciózní firma ze severní Moravy vstupuje do EU a hodlá se utkat v nových konkurenčních podmínkách.

Převzato z časopisu PNEUREVUE

Originální verze tohoto článku (1,2MB, .pdf)

Fotogalerie:

.

Zboží bylo vloženo do košíku.

Celkem máte v košíku:

ks zboží za
PŘEJÍT K POKLADNĚ POKRAČOVAT V NÁKUPU

Zapomenuté heslo