195/50 R15 CONTINENTAL ECO 5 82V

Výrobce: | CONTINENTAL |
---|---|
Dezén: | ContiEcoContact 5 |
Rozměr: | 195/50 R15 |
LI: | 82 (475 kg) |
SI: | V (240 km/h) |
Typ vozidla: | OSOBNÍ |
Sezóna (období): | LETNÍ |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | B |
Přilnavost: | B |
Třída hluku: | 2 (71dB) |
EAN: | 4019238521221 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 03560530000 |
Hmotnost: | 6.76 kg |
ECO 5 - ContiEcoContact 5 je letní dezén pro kompaktní vozidla i velké limuzíny. Kombinace krátké brzdné dráhy na mokré i suché vozovce s nízkým valivým odporem byla vždy v minulosti považována za velice problematickou.
Přední evropský výrobce pneumatik Continental uvedl na trh produkt, který řeší tento problém s lehkostí – novou pneumatiku ContiEcoContact 5 (ECO 5) .
Pro splnění požadavku na minimální valivý odpor a udržení či dokonce zlepšení bezpečnosti jízdy musí projít každá komponenta opětovným vývojem se zaměřením na konstrukci, profil, směs a dezén. Hlavní cílový konflikt představuje snížení valivého odporu a zároveň zvýšení bezpečnosti. Konflikt mezi valivým odporem a handlingem může být ovlivněn díky konstrukci pneumatiky, zatímco směs může pomoci při konfliktu nízkého valivého odporu a krátké brzdné dráhy na mokrém povrchu. Změna profilu pneumatiky umožňuje zlepšit kilometrový výkon a dezén může mít pozitivní vliv na brzdné vlastnosti na mokrém povrchu. Celkový součet všech těchto zlepšení pomáhá nové pneumatice dosáhnout mnohem lepší celkový výkon s dokonce ještě vyváženějšími jízdními vlastnostmi. Technici firmy Continental se proto zaměřili na všechny tyto oblasti s cílem splnit vysoké požadavky kladené na nové pneumatiky pro kompaktní vozidla i velké limuzíny.
Použití nové generace polymerů podstatně zesiluje vytváření chemických vazeb mezi polymerními řetězci a silikou. Tyto chemické vazby jsou podstatně stabilnější a pevnější. Takováto běhounová směs vytváří menší množství ztrátové energie a přínosem je snížení valivého odporu. Extrémně tenké lamely a optimalizované hrany snižují deformace běhounu, a tím také minimalizují ztráty energie. Byla vyvinutá nová bočnicová směs s optimalizovanou flexibilitou a sníženou hmotností. Bočnice je více flexibilní a pracuje s nižším výdejem energie. Přínosem je snížení valivého odporu. Použitím osvědčeného a ještě více optimalizovaného konceptu plochého profilu minimalizuje pohyb nárazníku a napomáhá ke snížení ztrátové energie. Pro dosažení vysoké životnosti pneumatiky ContiEcoContact 5 bylo nalezeno optimální umístění dezénových drážek a to umožnilo zmenšit prokluz pneu
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Pneu jede velice tise,mam odjeto zatim jen nekolik desitek Km,sedi dobre na mokru i suchu, bohuzel fotografie neodpovida realite, pneu ma jen "3" drazky, nee jak je na foto uvedeno "4", tak at to zakazniky nemate.
fabie - přední náprava - 16000 a jsou téměř na vyhození - nikdy víc!
195/65R15 octavia Momentálně najeto na předku 13000 km a pneu je sjetá na minimum,žadná sláva očekaval jsem víc .Předešlé pneu CONTINENTAL PREMIUM 2 91H a super přední naprava 30000km
Zdravím, chtěl bych tu napsat svůj poznatek... od 4.4.2012 mám na Škoda Octavia pneu CONTINENTAL ECO 5 - 91V 195/65 R15. Dnes 22.6.2012 jsem je měřil a mají 7mm a najeto cca 3.500km. Jezdím "vcelku" slušně 60/110/140 km/hod. Na suchu super, na mokru drží fantasticky, brždění jsem lepší nezažil - snad jen v jiném autě v mercedesu :) - (jen občas se stane, že při vyšší rychlosti na mokru i na suchu v průjezdu přes huby a mostní spoje mi zadek malilinko sklouzne, ALE to je dáno octávií, že zadek uskakuje...) Jsou super tiché, spotřeba se mi snížila o cca 1l/100km. (když jedu vyhlídkovou jízdu a soustředím se na kola - jak se přední kola naklápějí do úhlu ve směru jízdy, tak jsou lehce slyšet bočnice na pneu, ale to je minimální věc). Takže uvídíme jaký bude dojezd a myslím, že do nich půjdu opět.