295/30 R20 CONTINENTAL CSC 5P 101Y XL MO FR

Výrobce: | CONTINENTAL |
---|---|
Dezén: | ContiSportContact 5 P |
Rozměr: | 295/30 R20 |
LI: | 101 (825 kg) |
SI: | Y (300 km/h) |
Typ vozidla: | OSOBNÍ |
Sezóna (období): | LETNÍ |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | F |
Přilnavost: | A |
Třída hluku: | 2 (75dB) |
EAN: | 4019238457506 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 03507500000 |
Hmotnost: | 13.94 kg |
Špičková pneumatika, která nabízí maximální bezpečí a potěšení z jízdy pro velmi rychlá a výkonná sportovní vozidla. U pneu ContiSportContact 5P (CSC 5P) byly individuálně zakomponovány specifické požadavky pro přední a zadní nápravu. Díky precizní ovladatelnosti a maximálnímu záběru za všech podmínek dokáže zabezpečit plný přenos výkonu sportovního automobilu na vozovku. ContiSportContact 5P nejen že rychle jede - dokáže i rychle zastavit. Proto ji doporučují přední experti. Tuhý stabilní centrální pás, propojené dezénové bloky a asymetrický tvar dezénu zajišťují optimální obvodovou tuhost pneumatiky a snížený pohyb dezénu. Díky tomu dochází k přímému přenosu povelů z volantu na vozovku. Flexibilní design "makro-bloků" na vnější straně a pevný centrální obvodový pás zajišťují optimální přispůsobení povrchu vozovky. Kontaktní plocha se při extrémním zatáčení zvětšuje. Řidič tak získává vynikající odezvu pří jízdě "na hraně", pneumatika poskytuje vynikající adhezi a maximální stabilitu. Směs s vysoko-strukturními sazemi „racing carbon black“ se rychle přizpůsobuje mikro-nerovnostem povrchu. Povrchová vrstva směsi se při brzdění (akceleraci) rychle zahřeje a zvýší se tak přilnavost k povrchu vozovky. Zbytek směsi však zůstává tuhý a velmi stabilní. Vysoce adhezení pryskyřice podstatně zkracuje brzdnou dráhu na mokru či suchu díky velmi lepivému povrchu. Při řešení požadavků mezi valivým odporem a adhezí byly odděleny funkce cap & base běhounu u nové ContiSportContact 5P. Je možné optimalizovat směs podběhounu se zaměřením na valivý odpor a zároveň maximalizovat adhezi směsi běhounu. Běhoun ‚cap‘, na vnější straně, zajišťuje dobrý záběr na mokru a krátkou brzdnou dráhu, zatímco podběhoun ‚base‘, na vnitřní straně, snižuje valivý odpor. Společně tak dosahují mnohem lepšího adheze a nabízejí tak vysokou bezpečnost.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Dobrá guma, tichá, drží se cesty jako klíště.. ale po dvě sezony a RIP. 275/30R19 ježděno velmi klidně, jestli udělali 18-20 tisíc tak to bylo moc a gumy holé. Při ceně 7/kus.. bych čekal větší kilometrový výkon. Ježděno na BMW 525D na zadku.. předky 245/35R19 po sezóně cca 30% pryč.. takže tam se jim vede lépe..