Semafor red Zboží odešleme: zítra zavřít
CZSKPL

RÁJ PNEU® 100% ONLINE

28 LET Tradice, zkušenosti

Položek v košíku: 0 ks
Cena zboží v košíku s DPH:

0 Kč

Internetová sleva: 1%

Maloobchodní ceny

Ventus S1 evo2 - originální výbava pro Mercedes-Benz třídy C

RÁJ PNEU CZAktualityArchív článkůPneumatiky Hankook High-End z evropské výroby ve standardní a Runflat verzi v originální výbavě pro nový Mercedes-Benz třídy C

Archív článků

Pneumatiky Hankook High-End z evropské výroby ve standardní a Runflat verzi v originální výbavě pro nový Mercedes-Benz třídy C

Výrobce pneumatik Hankook byl vybrán firmou Daimler AG jako dodavatel originální výbavy pro novou řadu Mercedes-Benz třídy C. Od vstupu na trh je vybavena úplně nová high tech limuzína ve velikosti 17 palců produktem High-End Ventus S1 evo². Poprvé je přitom použita vlajková loď firmy Hankook jak ve standardní variantě, tak i ve vlastním systému Runflat firmy Hankook z evropské produkce. Při vývoji pneumatik byly středem pozornosti kromě přilnavosti za mokra, nízkého hluku a valivého odporu také velmi dobré vlastnosti při manipulaci a především vysoká úroveň komfortu zvláště také pro verzi Runflat.

Neu-Isenburg, Německo, 15. červenec 2014 – firma Hankook rozšiřuje své nasazení originální výbavy u společnosti Daimler AG. Od tohoto okamžiku vybavuje tento prémiový výrobce pneumatik také zcela novou třídu C značky Mercedes-Benz vysoce výkonnými pneumatikami své několikrát vyznamenané řady Ventus. Limuzína střední třídy je po třídě S a E značky Mercedes-Benz již třetí model stuttgartské luxusní značky, který sjíždí v závodě z pásu s pneumatikami Hankook a vedle toho první model, který disponuje v originální výbavě pneumatikami Runflat firmy Hankook (HRS – Hankook Runflat System). Nová třída C značky Mercedes-Benz se aktuálně vybavuje také pneumatikami firmy Hankook High-End Ventus S1 evo² ve velikosti 225/50 R 17 W jak ve standardní verzi, tak i ve verzi Runflat.

„Nová třída C je již třetím prémiovým modelem firmy Mercedes-Benz vybaveným našimi vysoce výkonnými prémiovými pneumatikami během posledních dvanácti měsíců a dokumentuje tak naši uznanou a konstantní vysokou výkonnost jak ve vývoji, tak i ve výrobě,“ prohlásil Ho-Youl Pae, senior vicepresident a šéf firmy pro Evropu. „Obzvláště jsme hrdí na to, že také náš systém Hankook Runflat vyrobený v Evropě dokázal splnit vysoké nároky techniků firmy Mercedes-Benz ohledně bezpečnosti, jízdní dynamiky a také komfortu. Tato originální výbava je proto dalším dokladem celosvětové technologické kompetence značky Hankook.“

Kromě standardní verze Hankook Ventus S1 evo² byl pro novou třídu C Mercedes-Benz vývojáři firmy Hankook poprvé v oblasti prémiové originální výbavy použitý systém Hankook Runflat (HRS) na bezpečnostní a komfortní aspekty typické pro Mercedes. Takto se vyznačuje Hankook Ventus S1 evo² v obou použitých verzích již ve fázi zkoušek vypočitatelným a spolehlivým ovládáním, vynikajícím brzdným výkonem, vysokou směrovou stabilitou, nízkým hlukem při odvalování a značně sníženým valivým odporem. Důvodem toho je mimo jiné podstatné snížení hmotnosti (méně neodpružených materiálů) na základě extrémně lehkého a současně maximálně zatížitelného ocelového kordového materiálu použitého u vlajkové lodi Hankook High Tech například pro svazek pásů, tedy technologie, která se používá také v závodních pneumatikách firmy Hankook v DTM.

Také v oblasti gumové směsi se používá čistá high-technologie. Prodloužením dob míchání při snížených teplotách se v oblasti běhounů dosahuje podstatného zvýšení koeficientu spojení a výrazně cílenějšího propojení mezi molekulami sazí a gumy. Důsledkem je nízký vývoj tepla během jízdy, což působí rovněž pozitivně na dynamiku jízdy a obzvláště na valivý odpor a opotřebení. Speciálně vyvinutý styrenový polymer zvyšuje navíc významně úroveň přilnavosti pneumatiky pro vynikající brzdný a trakční výkon za mokra.

*Technologie Kontrol Technology

Pojem je odvozen z anglických výrazů Kinetic (pro pohyb) a Control (pro ovládání). Technologie Hankook Tire Kontrol Technology ztělesňuje nejlepší možnou míru ovladatelnosti interakce mezi řidičem, vozidlem a vozovkou všemi pneumatikami během jízdy. Kontrol Technology byla zavedena za účelem umožnit řidičům vozidel všechny poskytované výhodynejnovějších technologií pneumatik výrobce Hankook z hlediska bezpečnosti, jízdních vlastností, komfortu a ohleduplnosti k životnímu prostředí.



     

Technické vlastnosti pneumatiky Ventus S1 evo² výrobce Hankook

1.    Vícenásobné zaoblení kontury běhounu postavené na technologii profilu používaném v DTM  pro rovnoměrné rozložení tlaku na vozovku a zajištění maximální kontaktní plochya a snížení hmotnosti díky použití ultralehkých ale velmi odolných ocelových kordových materialů
     - Charakteristické dynamické jízdní vlastnosti i v náročných podmínkách.
      - Vynikající směrová stabilita i při nejvyšších rychlostech.
      - Vysoká úroveň pohodlí a nízký valivý hluk
      - Zvýšení výkonu a to zejména při příčném akvaplaningu.



    

2.    Pro vynikající trakci provedení třívrstvého bloku dle produktů pro DTM:
       -    Stupňovité uspořádání bloků vnějšího žebra je vypracováno za účelem zvýšení kontaktní plochy          pneumatiky s vozovkou během průběžného opotřebování pneumatiky, což zajišťuje konzistentně vysoký výkon trakce během celé životnosti pneumatiky.
 


3.    Aplikace nejnovější  technologie mísení a zcela nové složení běhounu pro snížený valivý odpor,
       dynamické vlastnosti řízení a zvýšení brzdného výkonu na mokré vozovce:
     -    Prodloužení doby mísení a snížení provozní teploty zvyšuje do značné míry pojivost a cíleně způsobenou vazbu mezi molekulami uhlíku a pryže pro snížení vytváření vysokých teplot během jízdy, což se projevuje při vlastnostech řízení a při současném celkovém snížení valivého odporu, opotřebení běhounu a opotřebení způsobeného termálním vlivem.
     -    Nový polymer s vysokým podílem styrénů zdokonaluje také brzdný výkon pneumatiky na mokré vozovce.


    

4.    Moderní systém chlazení s integrovanými chladicími prvky pro dokonalejší regulaci vznikajících vysokých teplot:
     -    Zvětšením chladicích lamel na dně dezénových drážek pneumatiky dochází k neustálému snižování vznikajících vysokých teplot, což se projevuje lepší jízdní stabilitou a ovladatelností.
     -    Dvoustupňové výstupky vytváří chladící mikro-turbulence, což se projevuje ve snižování vytvářených vysokých teplot v ramenní oblasti pneumatiky.
     - Aerodynamická bočnice napomáhá snížit hlučnost a vibrace pro zvýšení jizdního komfortu



 
 
5.    VAI systém (indikátor seřízení geometrie náprav)
     -    Umožňuje řidiči snadný a pohodlný způsob pro kontrolu rovnoměrného opotřebení pneumatiky a stav seřízení geometrie náprav porovnáním opotřebení indikátorů v ramenních blocích pneumatiky
 


6.    Produktová paleta:
     -    Produktová paleta na jaro 2014 obsahuje rozměry od 16 do 20 palců v profilech 30 až 60 se šířkou   běhounu od 205 do 305, Ventus S1 evo2  je určena pro kompaktní vozy s vysokým výkonem, luxusní  limuzíny, sportovní kupé a vozidla GT, stejně jako pro ryze sportovní vozidla.
     -    Provedení run flat zahrnuje rozměry 17 až 18 palců s profilovou řadou 40 až 50 a šířkou běhounu 205 – 245mm.


 

 

 

O společnosti Hankook Tire

Společnost Hankook Tire patří k celosvětově největším výrobcům pneumatik, zaznamenávající nejrychlejší růst ve svém odvětví. Mezi své produkty řadí inovativní, vysoce výkonné radiální pneumatiky pro osobní automobily, lehké nákladní automobily, automobily typu SUV a 4x4, nákladní automobily a autobusy, jakož i pro závodní automobily v oblasti motosportu (okruhové závody /závody rallye).
Výrobce Hankook Tire vynakládá veškeré své úsilí aby poskytoval spotřebitelům nejlepší možnou kvalitu a jízdní vlastnosti pneumatik a neustále masivně investuje do výzkumu a vývoje, probíhajícího ve vlastních centrech pro výzkum a vývoj, která se nachází v Koreji, Německu, USA, Číně a Japonsku. Vývoj pneumatik přizpůsobených pro potřeby Evropského trhu, jakož i produktů určených jako originální vybavení nových automobilů a splňující náročné požadavky vedoucích evropských automobilek, probíhá v regionálním Technickém centru, v Hannoveru, v Německu. Výroba probíhá v nejmodernějším výrobním závodu ve městě Rácalmás, v Maďarsku, který byl uveden do provozu v červnu 2007 a je dále rozšiřován. Současně více než 2 700 zaměstnanců produkuje přibližně 13 miliónům pneumatik ročně, určených pro osobní automobily, automobily typu SUV a nízko-tonážní nákladní automobily. Po dokončení výstavby nejnovějších výrobních kapacit v letech 2014/2015 se produkční kapacity továrny v Maďarsku zvýší na cca 19 miliónů pneumatik ročně.


Hlavní sídlo společnosti Hankook Tire v Evropě se nachází ve městě Neu-Isenburg, poblíž Frankfurtu nad Mohanem. Výrobce provozuje své pobočky v dalších evropských zemích, např. v Německu, ve Velké Británii, Francii, Itálii, Španělsku, Holandsku, Maďarsku, Rusku, Turecku, Švédsku a Polsku. Produkty Hankook se prodávají přes regionální distributory na dalších lokálních trzích. Výrobce Hankook Tire zaměstnává více než 20 000 zaměstnanců po celém světě, ve více než 180 zemích. Mezinárodní vedoucí výrobci automobilů se spoléhají na pneumatiky značky Hankook, které využívají jako originální obutí nových automobilů. Více než 30 procent globálního prodeje společnosti se vytváří v Evropě a státech SNS.

Více informací je uvedeno na internetových stránkáchwww.hankooktire-press.com nebo www.hankooktire-eu.com



.

Zboží bylo vloženo do košíku.

Celkem máte v košíku:

ks zboží za
PŘEJÍT K POKLADNĚ POKRAČOVAT V NÁKUPU

Zapomenuté heslo