rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Letní Continental ContiSportContact 5 P 235/35 R19
235/35 R19 Continental SportContact 5 P 91Y XL AO FR DOT2019
Skladem 1 ks |
Dostupnost: Šenov: 1 ks Ostrava: 0 ks |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 7 048 Kč | |
Vaše cena: | 2 749 Kč /ks s DPH 21% 2 272 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: |
Odešleme dnes Přidej do košíku |
Výrobce: | Continental |
---|---|
Dezén: | ContiSportContact 5 P |
Rozměr: | 235/35 R19 |
LI: | 91 (615 kg) |
SI: | Y (300 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Letní |
EAN: | 4019238559149 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 03562860000 |
Hmotnost: | 9.83 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | FR |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | AO |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | 2019 |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | C |
Přilnavost: | A |
Třída hluku: | B (72dB) |
Přilnavost na sněhu: | |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 482864 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Špičková pneumatika, která nabízí maximální bezpečí a potěšení z jízdy pro velmi rychlá a výkonná sportovní vozidla. U pneu ContiSportContact 5P(CSC 5P) byly individuálně zakomponovány specifické požadavky pro přední a zadní nápravu. Díky precizní ovladatelnosti a maximálnímu záběru za všech podmínek dokáže zabezpečit plný přenos výkonu sportovního automobilu na vozovku. ContiSportContact 5P nejen že rychle jede - dokáže i rychle zastavit. Proto ji doporučují přední experti. Tuhý stabilní centrální pás, propojené dezénové bloky a asymetrický tvar dezénu zajišťují optimální obvodovou tuhost pneumatiky a snížený pohyb dezénu. Díky tomu dochází k přímému přenosu povelů z volantu na vozovku. Flexibilní design "makro-bloků" na vnější straně a pevný centrální obvodový pás zajišťují optimální přispůsobení povrchu vozovky. Kontaktní plocha se při extrémním zatáčení zvětšuje. Řidič tak získává vynikající odezvu pří jízdě "na hraně", pneumatika poskytuje vynikající adhezi a maximální stabilitu. Směs s vysoko-strukturními sazemi „racing carbon black“ se rychle přizpůsobuje mikro-nerovnostem povrchu. Povrchová vrstva směsi se při brzdění (akceleraci) rychle zahřeje a zvýší se tak přilnavost k povrchu vozovky. Zbytek směsi však zůstává tuhý a velmi stabilní. Vysoce adhezení pryskyřice podstatně zkracuje brzdnou dráhu na mokru či suchu díky velmi lepivému povrchu. Při řešení požadavků mezi valivým odporem a adhezí byly odděleny funkce cap & base běhounu u nové ContiSportContact 5P. Je možné optimalizovat směs podběhounu se zaměřením na valivý odpor a zároveň maximalizovat adhezi směsi běhounu. Běhoun ‚cap‘, na vnější straně, zajišťuje dobrý záběr na mokru a krátkou brzdnou dráhu, zatímco podběhoun ‚base‘, na vnitřní straně, snižuje valivý odpor. Společně tak dosahují mnohem lepšího adheze a nabízejí tak vysokou bezpečnost.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.