rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Zimní Dunlop Winter 265/45 R20
265/45 R20 Dunlop Winter 108V XL MFS Zimní
Není skladem |
Dostupnost: Šenov: 0 ks Ostrava: 0 ks |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 12 073 Kč | |
Vaše cena: | 6 376 Kč /ks s DPH 21% 5 269 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: | Přidej do košíku |
Výrobce: | Dunlop |
---|---|
Dezén: | Winter |
Rozměr: | 265/45 R20 |
LI: | 108 (1000 kg) |
SI: | V (240 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Zimní |
EAN: | 4038526071880 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 581253 |
Hmotnost: | 14 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | MFS |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Dezén pneumatiky DUNLOP WINTER je navržen pro spolehlivý zimní výkon s důrazem na brzdění na sněhu, ovladatelnost za mokra a sníženou spotřebu energie.
Přilnavost na sněhu a mokru
-
Efektivní systém lamel: Dezén je vybaven aktivátory lamel, které se nacházejí po celé ploše. Tyto aktivátory tlačí sníh a otevírají velké množství lamel, které se při brzdění zahlubují do sněhu. Tato funkce zajišťuje účinné brzdění a spolehlivou trakci v zimních podmínkách.
-
Boční hrany bloku: Mnohonásobné boční hrany bloků dezénu fungují jako stěrače. Jejich úkolem je účinně odvádět vodu ze zóny kontaktní plochy. Tento systém vede ke skvělé ovladatelnosti a kontrole na mokré vozovce.
Energetická účinnost a konstrukce
-
Lehká konstrukce: Dezénová technologie je součástí celkové lehké konstrukce, která využívá vyladěný tvar kostry a lehké konstrukční materiály. Tato optimalizace snižuje celkovou hmotnost pneumatiky.
- Výhoda: Snížení hmotnosti vede ke snížení valivého odporu. To následně snižuje spotřebu paliva u vozidel se spalovacím motorem a prodlužuje dojezd u vozidel s elektrickým pohonem.
- Výhoda: Snížení hmotnosti vede ke snížení valivého odporu. To následně snižuje spotřebu paliva u vozidel se spalovacím motorem a prodlužuje dojezd u vozidel s elektrickým pohonem.
-
Speciální značení: Pneumatika nese nové značení na bočnici pro elektromobily, což potvrzuje její optimalizaci pro vozidla s elektrickým pohonem.
-
Zimní certifikace: Dezén splňuje požadavky pro náročné sněhové podmínky, což je signalizováno piktogramem horského štítu se sněhovou vločkou (3PMSF) vyraženým na bočnici.



Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Mám je na Volvu XC90 druhou sezonu a gumy jsou super trochu hlučné,ale co by člověk chtěl za ty peníze,doporučuji!!!
Obute na Subaru Impreza WRX: tam kde ostatní pseudoofroady v horách končily(Q7,tuareg,X5,X6) tam ja jsem pokračoval.. NA sněhu hlubokem i ledě pecka !!! NEdoporučuji na mokru a v teplotách +20stupnu... je to sebevražda
Ak sa chcete zabit na morkom povrchu kludne si och kupte..... mam och 3 dni no moje continentali letne co to maju za sebou pomaly sa spravaju lepsie.... nesetrite tych par eur a kupte si radsej nieco normalnejsie lebo toto je tam pre drifterov a samovrahov.... na rovnej ceste nieje problem hodit auto do smyku s tymito gumami..... neoplati sa riskovat a kupovat lacnejsie o 5e ........ v zivote nikdy viac nebudem setrit na zimnych gumach lebo toto je poriadny nepodarok... uvidime ako sa budu spravat na snehu ale vela sanci tomu nedavam po skusenosti nw morkom....
Jsou tyto gumy vhodné na Hyudai Santa Fe r.v 2007 2.2 CRDI ??
Mam je na Chevy Orlando, jak psáno výše,(Mokro a břečka na silnicí a pneu slušně drží. Na sněhu slušný záběr a málo se sjíždí.) Doporučuji,maximální spokojenost.
Proč je u těhle gum jiný náhledový obrázek než ten detailní? A proč ten detailní je totožný s Wanli Snowgrip?

15.02.2013 - 19:44
Dobrý den, chybu na našich stránkách jsme už opravili. Pneu je skutečně stejná jako Wanli Snowgrip. K&K pneu s.r.o.
Jezdim je už druhou sezónu na Ford Mondeo 2.2TDCi kombi a nemůžu si stěžovat. Super pneu za super peníz. Mokro a břečka na silnicí a pneu slušně drží. Na sněhu slušný záběr a málo se sjíždí. Doporučuji
jsou užasný 2256516 nemohu jinak
Za zimu jsem najel 50 tisic, na predku mam jeste 5mm a na zadku 3. Za ty penize neni co resit...pujdu do nich znovu.
Měl jsem je loni a věřte nebo vydržely nejen celou zimu ale nechal jsem je tam i přes léto, pač na další zimu už nebyly. No a sjel sem je až teďka. A to nejezdím zrovna po lehku a za rok nakroutím cca 60tis. No problem.