rájpneu.cz Pneumatiky 4x4 Letní Yokohama G016 Geolandar X-AT 275/55 R20
275/55 R20 Yokohama G016 Geolandar X-AT 120Q RPB POR
| Skladem 4 ks | Dostupnost: Šenov: 4 ks Ostrava: 0 ks Sklad externí: 28 ks do 8 prac. dní | |
|---|---|---|
| Cena výrobce: | 13 083 Kč | |
| Vaše cena: | 5 500 Kč/ks s DPH 21% 4 545 Kč bez DPH | |
| Koupit množství: | Odešleme dnesPřidej do košíku | |
| Výrobce: | Yokohama | 
|---|---|
| Dezén: | G016 Geolandar X-AT | 
| Rozměr: | 275/55 R20 | 
| LI: | 120 (1400 kg) | 
| SI: | Q (160 km/h) | 
| Typ vozidla: | 4x4 | 
| Sezóna (období, použití): | Letní | 
| EAN: | 4548515011389 | 
|---|---|
| Kód výrobce (JK): | E5260 | 
| Hmotnost: | 19 kg | 
| M+S | 
| Vlastnosti pneumatiky | |
|---|---|
| Zesílená konstrukce: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Ochrana ráfku: | RPB | 
| Dojezdová technologie: | |
| Homologace: | |
| Snížený válivý odpor: | |
| Potlačení hluku: | |
| Samozacelující se: | |
| DOT: | |
| Ostatní značení: | POR | 
 Geolandar X-AT G016 - Yokohama
Geolandar X-AT G016 - Yokohama
Pneumatika Geolandar X-AT G016 je navržena pro extrémní trakci, ať jste kdekoli a to se silou pneumatik dezénu Mud Terrain. Vhodné pro 4WD. Když vyžadujete odolnost, dlouhou životnost běhounu, trakci v terénu i na mokrém povrchu, také ovladatelnost na silnici, nízkou hlučnost a pohodlnou jízdu. Vhodné pro řidiče, kteří používají své vozidlo 70 % mimo silnici a 30 % na silnici.
Hlavní výhody
Odolnost v terénu
Přilnavost na i mimo silnici
Jedinečná přilnavost
 Vlastnosti pneumatiky
Trojitá polymerní směs 
 poskytuje delší kilometrový výkon, ochranu proti proříznutí a odštípnutí dezénu, extrémní ovladatelnost a trakci v terénu.
Agresivní běhoun,  
 agresivní blokový vzor 2v1 poskytuje extrémní trakci v terénu a vynikající výkon.
Alternativní boční stěna 
 na výběr jsou dva různé designy bočnic, Protector & Lug.
Široké drážky
 ostré hrany se doslova zakousnou v terénu pro lepší přilnavost a vytvořením více prázdných ploch, které pomohou vypudit nečistoty a bláto z dezénu.
Široký plochý profil
 rozkládá zátěž rovnoměrně po celém běhounu, což má za následek menší opotřebení a tím delší kilometrový výkon.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
 
 
 
