rájpneu.cz Pneumatiky Van Celoroční Continental VanContact A/S 315/55 R17
315/55 R17 Continental C VanContact AS 132Q
Není skladem |
Dostupnost: Šenov: 0 ks Ostrava: 0 ks |
|
|---|---|---|
| Cena výrobce: | 18 914 Kč | |
| Vaše cena: | 9 140 Kč /ks s DPH 21% 7 554 Kč bez DPH |
|
| Koupit množství: | Přidej do košíku | |
| Výrobce: | Continental |
|---|---|
| Dezén: | VanContact A/S |
| Rozměr: | 315/55 R17 |
| LI: | 132 ( kg) |
| SI: | Q (160 km/h) |
| Typ vozidla: | Van |
| Sezóna (období, použití): | Celoroční |
| EAN: | 4019238051827 |
|---|---|
| Kód výrobce (JK): | 04517340000 |
| Hmotnost: | 16.78 kg |
| Vlastnosti pneumatiky | |
|---|---|
| Zesílená konstrukce: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Ochrana ráfku: | |
| Dojezdová technologie: | |
| Homologace: | |
| Snížený válivý odpor: | |
| Potlačení hluku: | |
| Samozacelující se: | |
| DOT: | |
| Ostatní značení: | |
VanContact A/S
Optimalizovaný brzdný účinek za mokra a aquaplaning
- Vysoký výkon na sněhu
- Vylepšené ovládání na suchu a na zasněžené silnici
- Vyšší počet najetých kilometrů a snížený valivý odpor
Optimalizovaný brzdný účinek za mokra a aquaplaning.
Více drážek vede k lepší trakci. Proto je VanContact ™ A / S vybaven více lamel v celkovém vzoru, se širokými postranními drážkami v rameni a středu dezénu a třemi podélnými drážkami po obvodu pneumatiky.
Výsledek: působivá přilnavost na mokrých silnicích i v aquaplaningových situacích.
Vysoký výkon na sněhu.
Pokud jde o zasněžené silnice, je nezbytné propojení s povrchem. Aby byla zajištěna nejvyšší úroveň trakce, zvlněná struktura stran drážky v kombinaci s „stupňovými“ drážkami ve středu poskytuje působivou přilnavost.
Vylepšené ovládání za sucha a na zasněžené silnici.
V souvislosti s řízením a brzděním za různých podmínek je vždy nezbytná dobrá rovnováha. VanContact ™ A / S přesvědčí velmi dobrou celkovou manipulací díky tuhé pásové struktuře s přípojkami blok-blok a tuhé obvodové manipulační žebro.
Vyšší počet najetých kilometrů a snížený valivý odpor.
Na základě nové robustní směsi běhounu a optimalizovaného obrysu jde potenciál úspory nákladů do dvou směrů: vyšší kilometrový výkon díky nižší míře opotřebení a nižší spotřebě paliva v důsledku sníženého valivého odporu.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.

