rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Letní Debica Passio 2 155/80 R13
155/80 R13 Debica Passio 2 83T XL
Skladem 4 ks |
Dostupnost: Šenov: 4 ks Ostrava: 0 ks Sklad externí: 50 ks do 5 prac. dní |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 1 998 Kč | |
Vaše cena: | 1 293 Kč /ks s DPH 21% 1 069 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: |
Odešleme zítra Přidej do košíku |
Výrobce: | Debica |
---|---|
Dezén: | Passio 2 |
Rozměr: | 155/80 R13 |
LI: | 83 (487 kg) |
SI: | T (190 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Letní |
EAN: | 4038526328946 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 585151 |
Hmotnost: | 5.44 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | D |
Přilnavost: | C |
Třída hluku: | B (71dB) |
Přilnavost na sněhu: | |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 761292 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Debica Passio 2 je letní pneumatika pro osobní vozidla. Debica Passio 2 kombinuje rysy standartu a komfortu. Pneumatika nabízí afektivní spotřebu paliva a pohodlnou jízdu. Optimalizovaný dezén přispívá k rovnoměrnému rozložení napětí podél celého obvodu pneumatiky a v důsledku toho se dokonce i méně opotřebovává. Tuhé středové žebro a ramenní bloky zajišťují bezpečnosu stabilitu za všech podmínek. Široké obvodové drážky účinně odvádějí vodu čímž se snižuje riziko vzniku aquplaningu.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
první sezonu byly celkem v pohodě. Napodzim před přezutím na zimu se mi začal klepat volant. Po vyvážení OK, další sezónu uz nevydržely vyvážené ani 3 měsíce. Letos najaře mi v pneuservisu řekli, že dělali co mohli, ale tyhle gumy už vyvážit nejdou. Takže již nikdy více.
(pasio starší) Horší pneu jsem na Renault Clio neměl nedají se ani pořádně vyvážit je to děs měl jsem je jednu sezonu najel jsem na nich cca 20 000 km plných děsu a obav kdy to uklouzne. Věnuji je nějakému zoufalci za odvoz.
jestli se nekomu tyhle gumy zdaji spatne tak se spis naucte poradne jezdit a nevymlouvyt se na gumy
Jezdim na passio 2 asi pul roku cca 20 000 km, vuz renault clio, nemohu si stezovat. Zatim jsou jak nove. Drzi i za deste velice dobre. A cena je exklusivni.....
Doporučuji lidem podobným jako Ladislav, aby se zamysleli, co dá ostatním kopírování reklamních informací a plkání o ničem oproti skutečné zkušenosti, která by především snad měla v příspěvcích zaznít.
Dražší neznamená lepší!! Tak třeba Conti bude po těch 30000km taky na kaši jako Debica.
Pokud můžu doporučit,tak raději si přidejte pár stovek a kupte si lepší pneu. Ty peníze se zhodnotí-výkon, bezpečnost a spotřeba paliva. Měl jsem starší typ těchto pneu a 30000km je pro ně max. a to jezdím hodně citlivě. Jsou prostě daleko lepší pneu-Kleber, Continetal a hlavně Pirelli.
No, passia 1 185/65/14 jsem měl na fačku- ikdyž to auto je lehké, tak na vodě si to dělalo, co chtělo.... a Goodyear si to asi moc dobře nekontroluje.... Jsem zvědav na další příspěvky
Na toto auto jsou plně dostačující a pokud na nich nehodláte jezdit rallye a neočekáváte km výkon 100000km tak v této cenové tříde jsou ok.
Dobrý den mám Opel Astra Kombi r.v.1996 tak se chci zeptat jestli se tyto pneu hodí
Objednal jsem si je,je to novinka,čerpal jsem z článku,jehož výňatek jsem dal výše. Jinak na R-Kangoo mám druhý rok Debica Passio a jsem spokojen.Uvidím, jak se projeví tyto nové "dvojky" na Hyunday.Za tu cenu dle mého názoru lepší nejsou a Debica patří Good Yearu, což je pro mne záruka kvality.
Nová Debica Passio 2 má jiné uspořádání bloků běhounu, které optimalizuje celkovou délku záběrových hran, a zlepšuje tak přilnavost k vozovce při brzdění na mokrých površích. Vyztužený dezén pneumatiky – kostra a bloky v ramenní zóně – ještě více usnadňuje kontrolu řidiče nad automobilem a současně udržuje vysokou úroveň jízdního komfortu. Spojující prvky v centrálním bloku propojují bloky v hlavních žebrech a běhoun se díky tomu stává pevnějším. Povrch běhounu je tak ve stálém kontaktu s povrchem vozovky – dokonce i při sportovnější jízdě. Široké podélné drážky pneumatiky Debica Passio 2 umožňují větší odvod vody, čímž se pneumatika stává odolnější vůči aquaplaningu. Zvýšený počet radiálních drážek totiž zlepšuje efektivitu odvodu vody z ramenní oblasti pneumatiky.
http://www.autogumibolt.hu/autogumi/DEBICA/PASSIO%202/index.html Zde je foto nové Passio 2 tak snad to půjde.