rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Zimní Sava Eskimo S3+ 175/80 R14
175/80 R14 Sava Eskimo S3+ 88T Zimní
41 ks do 5 dní |
Dostupnost: Šenov: 0 ks Ostrava: 0 ks Sklad externí: 41 ks do 5 prac. dní |
|
---|---|---|
Cena výrobce: | 2 547 Kč | |
Vaše cena: | 1 612 Kč /ks s DPH 21% 1 332 Kč bez DPH |
|
Koupit množství: | Přidej do košíku |
Výrobce: | Sava |
---|---|
Dezén: | Eskimo S3+ |
Rozměr: | 175/80 R14 |
LI: | 88 (560 kg) |
SI: | T (190 km/h) |
Typ vozidla: | Osobní |
Sezóna (období, použití): | Zimní |
EAN: | 5452000640970 |
---|---|
Kód výrobce (JK): | 527313 |
Hmotnost: | 7.96 kg |
Vlastnosti pneumatiky | |
---|---|
Zesílená konstrukce: | |
M+S: | |
3PMSF: | |
Ochrana ráfku: | |
Dojezdová technologie: | |
Homologace: | |
Snížený válivý odpor: | |
Potlačení hluku: | |
Samozacelující se: | |
DOT: | |
Ostatní značení: |
Energetický štítek | |
---|---|
Úspora: | E |
Přilnavost: | D |
Třída hluku: | B (71dB) |
Přilnavost na sněhu: | ANO |
Přilnavost na ledu: | |
EPREL: | 610085 |
Typ vozidla: | Osobní (C1) |
Sava Eskimo S3+ je zimní pneumatika pro osobní vozidla. Pneumatika Sava Eskimo S3+ pevně drží i na mokrých a zasněžených silnicích. Pokročilá zimní siliková směs umožňuje pneumatice Eskimo S3+ udržet si měkkost a elasticitu i při nízkých teplotách pro lepší přilnavost a ovladatelnost. Pneumatika využívá speciální pryskyřici, která umožňuje lepší přilnavost a kratší brzdnou dráhu na mokré vozovce. Dezén běhounu obsahuje více hran, které záběr dále zvyšují. Směrový dezén s hlubokými drážkami v běhounu efektivně rozptyluje vodu i sněhovou břečku a snižuje tak riziko aquaplaningu. Pneumatika Sava Eskimo S3+ vydrží déle a ušetří vám tak peníze. Konstrukce pneumatiky zajišťuje rovnoměrné opotřebení povrchu. Díky trvanlivé směsi běhounu ujedete do výměny pneumatik více kilometrů.
Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Navazuji na moji "mikrosubjektivní" recenzi z 15.09.2015 - 11:56. Se Savou jsem odjel zimu 15/ 16; 16/17, po druhé zimě byly už na hranici 4mm, tak jsem je dojezdil teď v létě 17, kdy je skoro listopad a ty potvory pořád mají kolem 1,7mm vzorku :-) Ujeto celkem 17 951 km přes dvě zimy + 18 285 km v létě 17, což je celkem 36 236km! I za vyšších teplot jsou v pohodě, jen jsem je více hustil. Když začaly druhou zimu "hučet", přičítal jsem to zdejším recenzím-ukázalo se ale, že to hučí ložisko kola, po výměně ticho, i v létě. Na sněhu proti nim nemůžu říct křivého slova, v létě v zatáčkách, a to jen při ostřejším průjezdu, trochu pískly, ale žádná ztráta přilnavosti, náběh na smyk-ani náhodou. Jedna pneu se ojela rychleji, ale to přičítám stáří té mojí plechovky a vadnému tlumiči. Za mě super pneumatiky.
Zdravím motoristy: Třetí sezona na zimních pneu Sava.Pneu ještě hlučnější,navíc upně přestaly držet na mokru i na suchu. Při rychlosti 90km/h se auto nedá udržet na cestě. Vzorek cca 4,5mm po ujetých 18000 km. Jen doufám že pomalu max 60km/h rychlostí dojedu zimní sezonu. PS: na letních pneu Nexen problémy nejsou!!! Proto tyto pneu doporučit nemohu.
Zdravím všechny motoristy. Ještě jednou se vracím k pneumatikám Sava. Dnes jsem byl na testu tlumičů,jak mě tady upozornil p.Šlachta z K+K. Vše dopadlo OK!!!! Mám potvrzení i s grafem ze značkového servisu Seat F-M. Takže jsem asi opravdu natrefil na špatnou várku pneumatik....nejspíš se vyráběly v pátek ve 13:30 na konci směny, nebo že by 1.4 na Apríla :-) ???
Zdravím tyto pneu mám druhou zimu na 4roky starém seatu.Najeto cca 15tis km.Pneumatiky jsou hlučné a zrovna mi v servisu řekli že mají poskákaný vzorek.Takže doporučit je nemůžu.Vyreklamovat asi také nepůjdou,takže se s nima budu trápit dál.
18.03.2016 - 16:52
Dobrý den, poskákaný vzorek je typický příklad pro špatné tlumiče. V servise Vás na to měli upozornit. S pozdravem Jaroslav Šlachta
Jezdil jsem na Nokian a Kumho s největší spokojeností,ale stály tenkrát to co Sava teď, Sava 165/70/13 jsem měl párkrát na rallye a absolutní spokojenost, klouzly jen když jsem to chtěl a nebo čekal.Letos jsem je vzal na osobák na běžný provoz prvně,tak jsem zvědavý jak obstojí.
Na těchto pneu jsem zatím odjel zimu 2014/2015(tedy skoro bez sněhu), celkem cca 8000km, Felicia 1,3, 165/70-13, vzorek ubyl z původních 8mm na 5,5mm vepředu a 7,0mm vzadu, foukáno na 2,1 atm. Styl jízdy: žádná prudká akcelerace, rychlosti v rámci povolených (s Felicií to stejně ani moc jinak nejde :-) Vlastnosti pneu: na té troše sněhu se nedá zatím pořádně hodnotit, ale bylo to bez problémů. Na mokru a suchu ale OK, jediná drobná vada-jsou hlučnější, nicméně rádio nepřeřvou-není to nic, co by bylo nesnesitelné.
Jedny z nej pneu v poměru cena výkon. Měl jsem je na 3 různých autech ve třech různých velikostech. Naposled v rozměru 205/55 R16. Kvůli rychlostnímu indexu (pouze T)jsem přešel na Continentaly(H), ale asi se vrátím. úbytek vzorku u continentalu je skoro 2x vyšší než u Savy a výkon mě přišel srovnatelný
Měl jsem je na almeře N15 kterou jsem koupil. Na sněhu pohoda ale na mokru to klouzalo jak blázen a to samý při brždění, jednou jsem na mokru skončil na semaforech až na přechodu a to jsem dobřžďoval z rychlosti cca 45km/h bylo to mírně z kopce, auto má 1060Kg. Když jsem nahodil Continentalky Wintercontact TS800 z druhé almery tak rozdíl 100 a 1. Oboje pneu stejný ročník a zhruba stejně sjeté. Takže za mě SAVA na zimu nikdy více i kdyby stála 800 kus.
Omlouvám se za dezinformaci v předchozím příspěvku. Ty přední pneu mají najetých jen 26500 km (a ne uvedených 36 tkm), u těch zadních to souhlasí.
Doplňuji svůj příspěvek ze 6.7.2013 - přední jsem vyměnil a najel jsem na nich 36000 km, vzorek má výšku 2,5 - 3,5 mm, na zadních už mám najeto 63000 km a vzorek je 2,5 mm. I přesto, že vzadu mám tyto pneu už přesně 3 roky, tak jsem pořád ještě nikoho nesestřelil :-) (raději to zaklepu). Na pneu jezdím celoročně. Vzhledem k tomu, že už musím vyměnit všechny 4 pneu, tak uvažuju, že vyzkouším Debicu Frigo 2. Podle tady uvedených zkušeností se na nich dá při celoročním provozu najet taky kolem 60 tkm a na rozdíl od Savy mají o dost vyšší třídu přilnavosti. A jsou i o pár korun levnější, tak uvidíme.
mam na těchto pneu odjeto 5 zim cca 35000km rozměr 195/65,naprosto bez problémů,vzorek vpředu 3.6 vzadu 4. Na sněhu super.Jedu pro nové.
(175/65R14)nevím kolik km ročně najezdí chytrolín pikas ze hodnotí debicu o třídu víš ale já jezdím s pic-upem přes 100t km ročně a můžu říct že každá pneu má své a sava je lepší průměr výborná na sněhu,trochu klouže za mokra při plném dezénu.při pravidelné výměně přední zadní najedou 25-30t km do 4mm.za tepla pak zmizí během 10t km ale dají se i šetřit a najet o trošku víc ale to kažé pneu.
Tak jen pro porovnání: na předních najeto 31 tkm, vzorek je 2,2 mm, na zadních najeto 36 tkm a vzorek je 6,3 mm. Jezdím na nich v zimě i v létě. K tomu výroku Radka Němce jen tolik: v příkopu jsem skončil naposled v roce 1996 se 3kodou 100 a NIKDY jsem neměl havárku kvůli špatným pneumatikám! A pokud už mám nehodu, tak je to téměř ve všech případech při rychlostech do 20 km/h, takže se nemusíš bát, že tě někde sestřelím :-)
Zdravím vespolek. Ani nejde o Savu, jen jako v případě jmenovce Radka(a takových je v Rep. snad 80%) nechápu, jak mohou zajít s rozdílem výšky dezénu tak daleko???Nebo snad neví, že si mají prohodit P/Z kola a sjed all tires stejně??? Nebo jsou ještě mezi námi tací hazardéři, kteří kupují po 2 pneu, a kombinují 2-3 roky staré pneu na nápravách. Pak tedy hurá do příkopů!!! P.S.: Snad mě nějaký takový netrefí...
jako mam je na celem aute, nemuzu roct nic spatneho, najete asi 9tis, hory atd, ani jednou se nestalo ze bych neco nevyjel, ale uz mam predek sjete jsou jen 2mmm, jsou moc meke, ale mne to nevadi, protoze vyjeli vsechno!!!
Už jsem je tady jednou chválil, teď chci jen uvést, že s těmi předními se vzorkem 3 - 3,5 mm se na sněhu auto lehce vlnilo do boku, co jsem je vyměnil za nové, tak se auto ani nehne a to jak na sněhu, tak na namrzlé vozovce. Takže na těch řečech o výšce vzorku fakt něco je. Jinak teda se Savama maximální spokojenost, najezdím 2 tkm měsíčně a při letošní náročné zimě ani jednou nezradily!
Pneu je vhodná maximálně na vozovky do 2 třídy. V horách kolem 0 stupňů je nepoužitelná. DEBICA je o třídu lepší.
zacinam na nich treti zimu a musim rict, ze je to fakt dobra trvanliva pneumatika. nema zadne vyrazne nedostatky. na standardni vuz a standardni provoz idealni .)
Perfekt gumy, jezdim na techto typech(jak sly serie s vymenani) uz cca 8 zim a nemuzuz si tezovat. Jedine co lze vytknout je jejich povinnost v zime - letosni teple jaro mi sezralo predni gumy - rano 0, odpoledne 20 a policajti co potrebujou vydelat. Kdyz byly rydle obdobi predloni, tak stacilo kolem muly jet slusne na letnich a zimni vydrzely i 4 sezony. V tomhle IQ rezimu tak max 2
Za ty prachy nic lepšího v ČR asi nelze sehnat. Výborné na sněhu a ledu. Na suchu a mokru netuším.
Na těchto gumách mám najeto 23 tkm i přes léto, mám je na mazdě 626 v rozměru 185/65/15. Nové na suchu trochu plavaly, ale i tak snesly vyšší rychlost, než staré Nokiany. V zimě bez problémů, na ledovce, kterou jsem nečekal, mě krásně podržely při smyku a zachránily mě před výletem do příkopu! Neměl jsem s nimi žádný problém, zkušenosti z hor ale nemám. Jen mě mrzí, že na přední nápravě se rychle sjely, mají už jen 3,5 mm, zatímco na zadní mají krásných 7 mm. Ale co bych chtěl, když jezdím na zimákách i v létě a tyhle gumy jsou fakt hodně měkké?
Sava Escimo S3+ mám na felicii a musím konstatovat že tato pneumatika je lepší ve všech směrech než Nokian W. Jezdím pravidelně na hory do Krkonoš a tam kde jsem vyjel na Savách jinné gumy už stály pod kopcem.
Dobrá guma,lepší je snad jen Nokian,ale je taky o 50% dražší.Na suché cestě nehučí,životnost 3zimy po 10tis km
Mám je na Toyote Yaris I.generace, teď pojedou druhou sezónu a musím potvrdit, že je to dobrá guma. Sice je hodně měkká, takže na suchu v zatáčkách trochu plave, ale není to zase tak hrozné. Na sněhu perfektní záběr, voda taky ok, namrzlo taky supr. Za sebe bych hodnotil asi za 1- až 2, protože vzorek chytá extrémní množství kamínků.
Jezdim s nima na 4 autech { felicia,Peugeot309,a 106,Octavia1 tdi a na vsech jsou super za tuto cenu i na horach v Beskydech.Lehce klouzou na mokru, ale na snehu 100%!!!
Passat 1.9 TDI. Mám letnú i zimnú sadu a zatiaľ bez problémov. Najazdil som za 5 rokov 100.000 km a až teraz som vymenil letnú sadu, zima ešte tak jednu sezónu. Doporučujem a dávam za príklad výrobcom Matador a Barum. "Učte sa socialistický výrobcovia". / 195/65/15/ Sava Eskimo a Intesa
Mam je uz po druhe a ty prvni sem ani po 4 letech nesjel(cca.1 mm pred kon.bodem)a plus 15 tis.za rok s pravidelnou vymenou za letni.Nad 120 km trochu huci ale to asi vsechny.S ASR nepotrebuji prvni 3 roky do hor ani retezy.Takze O.K.
Mám je na Hyundai i30CW, na sněhu jsou dobrý a za mokra také.Na suché silnici perfektně sedí.Rozměr 185/65 R15
JEDNA Z NEJ GUM ZA TY PRACHY MOHU JEN DOPORUČIT, JEZDIM NA NICH NA 3 AUTOMOBILECH A PARADA.
Vcera jsem je nechal nahodit na Alfu 156 2,4jtd a zatim se chovaji velmi dobre, ve vyssich rychlostech o nich ani nevim a na mokru taky fajn. Uvidime, co se bude dit na snehu, ale nemam strach, ze me zklamou.
Jsou na sněhu a slalomu s výborným záběrem a přilnavostí ale po mé zkušenosti 3 zimy,špatneji se chová namokru v dešti víc klouže.ALE jinak doporučuji dobré na snehu opravdu.
Nevím jak tato inovovaná pneumatika (S3+), ale na jeji předchůdkyni (S3) jsem odjezdil již několik zim a co se týče přilnavosti na sněhu, tak dle mého názoru lehce strčí do kapsy i mnohem známější světové značky, které jsou ovšem s cenou úplně někde jinde. Na letošní zimu mám již koupené ty inovované a doufám, že budou stejně kvalitní.
jedna z nejlepsich pneu na nasem trhu perfektni prilnavost dobra cena