rájpneu.cz Pneumatiky Osobní Letní Nexen N Fera Primus 205/45 R16
205/45 R16 Nexen N Fera Primus 87W XL RPB
| 50 ks do 5 dní | Dostupnost: Šenov: 0 ks Ostrava: 0 ks Sklad externí: 50 ks do 5 prac. dní | |
|---|---|---|
| Cena výrobce: | 3 429 Kč | |
| Vaše cena: | 2 029 Kč/ks s DPH 21% 1 677 Kč bez DPH | |
| Koupit množství: | Přidej do košíku | |
| Výrobce: | Nexen | 
|---|---|
| Dezén: | N Fera Primus | 
| Rozměr: | 205/45 R16 | 
| LI: | 87 (545 kg) | 
| SI: | W (270 km/h) | 
| Typ vozidla: | Osobní | 
| Sezóna (období, použití): | Letní | 
| EAN: | 8807622103391 | 
|---|---|
| Kód výrobce (JK): | 16597NXE | 
| Hmotnost: | 7.66 kg | 
| Objednáno u výrobce od: 18.09.2025 | 
| Vlastnosti pneumatiky | |
|---|---|
| Zesílená konstrukce: | |
| M+S: | |
| 3PMSF: | |
| Ochrana ráfku: | RPB | 
| Dojezdová technologie: | |
| Homologace: | |
| Snížený válivý odpor: | |
| Potlačení hluku: | |
| Samozacelující se: | |
| DOT: | |
| Ostatní značení: | |
| Energetický štítek | |
|---|---|
| Úspora: | C | 
| Přilnavost: | A | 
| Třída hluku: | B (70dB) | 
| Přilnavost na sněhu: | |
| Přilnavost na ledu: | |
| EPREL: | 456836 | 
| Typ vozidla: | Osobní (C1) | 
 
    			        
				     
Letní pneumatika Nexen s dezénem N Fera Primus - Vyvážený výkon s vylepšeným brzděním za sucha.
> Posílený brzdný výkon na mokré i suché vozovce
> Lepší ovladatelnost a kontrola
> Větší bezpečnost

 Posílený brzdný výkon na mokré i suché vozovce
Posílený brzdný výkon na mokré i suché vozovce
Posílení dezénových bloků – vylepšené brzdění za sucha i v dešti s posílením centrálních a ramenních dezénových bloků.

Vynikající ovladatelnost
Optimalizace profilu a přilnavosti pneumatik – zlepšení přilnavosti a celkového výkonu na různém povrchu pomocí simulací.

Důraz na bezpečnost
Aplikace nové směsi s vysokým obsahem křemíku – maximální bezpečnost díky použití nové letní UHP směsi.

3+1 hlavní dezénové drážky redukce aquaplaningu díky optimálnímu odvodu vody
 
3D příčné drážky – snižují brzdnou dráhu na suché i mokré vozovce
  
Tři silná dezénová žebra – zajišťují stabilitu a okamžitou kontrolu

Kontrola opotřebení – indikátor opotřebení poskytuje vizuální kontrolu stavu pláště


Pokud ano, tak prosím vložte svůj příspěvek.
Pneu mají najeto 31000. Při ostřejším stylu jsou přední na 4-5mm a zadní na 5-6mm. Za mne spokojenost. Vlastnosti pneumatiky se s ubývajícím vzorkem výrazně neliší. Možná je trochu větší hlučnost. Za mne spokojenost.
Vybíral jsem náhradu za zničenou Bridgestone Ecopia EP 150 (na autě z prvovýroby). Zatím na pneu odjeto cca 500km. Pneumatika není tak "tvrdá" jako ecopia, nepřenáší tolik rázy do podvozku. Přitom se ale nežvýká a krásně vede. Bridgestone na lehoučkém Swiftu vůbec neubývají, ale jsou až moc tvrdé, prostě ekologiš na spotřebu. Očekávám, že u Nexenu bude díky měkčí směsi ubývat víc, ale je pohodlnější a tišší. Uvidíme po sezoně.
 
 
 
